  • Data: 2004-07-20 07:30:30
    Temat: Re: Kontrola biletów
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos napisał(a):

    > Coz, kanary to juz taki gatunek ( cale szczescie, ze nie wszyscy ).
    > Najlepiej ich olac.

    Czy ja wiem... jak taki dostanie o-pe-er, to na drugi raz będzie
    grzeczniejszy...
    Ja nie odpuszczam, wystarczy że mi taki zaczyna wyjeżdżać per "ty"
    (młodo wyglądam, hehe), od razu reaguję. Napisanie maila ze skarga, czy
    zadzwonienie to parę chwil, a może sprawi że "młoty" staną sie
    "barankami".
    Moim ulubionym "gatunkiem łownym" są ochroniarze w sklepach.
    Niektórzy to naprawdę bydło i wtedy od razu wzywam kieronika sklepu - i
    jak nie widzę skruchy, uderzam wyżej. Wiadomo, nic takiemu nie zrobią,
    ale jak kierownik dostanie telefon z góry "o co chodzi, podobno
    zatrudniasz pan chamowatych ochroniarzy" i się będzie musiał tłumaczyć,
    to przeniesie swoje frustracje na delikwenta.

    Ktoś może powiedzieć - "pieniacz". Ale jak tak nie będziemy reagować na
    chamstwo - to nic się nie zmieni w tym kraju...

    Pozdro
    Massai