  • Data: 2004-07-19 20:58:21
    Temat: Re: Kontrola biletów
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moja dziewczyna wracała kiedyś do domciu autobusem i natrafiła na
    > kontrolę biletów. Miała ważny bilet (siecówka ze zdjęciem i danymi)
    > ale miała pecha bo trafiła na chamskiego kanara, który mimo ważnego
    > biletu krzyczał na nią, groził policją itd.

    Coz, kanary to juz taki gatunek ( cale szczescie, ze nie wszyscy ).
    Najlepiej ich olac.

    Co prawda sam nie spotkalem sie z sytuacja, zeby kanar krzyczal i grozil
    osobie, ktora ma wazny bilet. Jezeli mam wazny bilet ( + ewentualne
    dokumenty np potwierdzajace znizke ) i zachowuje sie kulturalnie ,to kanar
    po sprawdzeniu biletow moze mnie pocalowac w wiadome mijesce.

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    m...@o...No.More.Spam.pl