eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKlawiatura na gwarancji › Re: Klawiatura na gwarancji
  • Data: 2006-04-27 17:36:20
    Temat: Re: Klawiatura na gwarancji
    Od: castrol <j...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Marcin napisał(a):

    > I w grę wchodzi wymiana sprzętu na taki sam.
    >
    > Tylko kto ma ponieść koszty przesyłki wadliwego towaru do Sprzedającego? Ja czy
    > Sprzedawca?

    SKoro klawiatura dziala, kupowales ja przez Internet/poza siedziba
    firmy, to masz prawo do jej zwrotu w ciagu 10 dni, bez podania
    przyczyny. Koszty wysylki ponosisz Ty.

    --
    Pozdrawiam
    Jacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1