eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKlawiatura na gwarancji › Re: Klawiatura na gwarancji
  • Data: 2006-04-27 18:36:07
    Temat: Re: Klawiatura na gwarancji
    Od: Marcin<h...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witajcie!

    Sprzedawca odpisał, że mam wysłać klawiaturę do niego i podać opis wady:
    Tak ująłem to w liście do niego...

    "Chciałem złożyć reklamację zakupionej na jednej z aukcji klawiatury. Nazwa
    przedmiotu oraz numer aukcji: Klawiatura xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx, nr aukcji:
    xxxxx). Po otrzymaniu przesyłki (dn. 26.04.2006) podłączyłem klawiaturę
    i zaczałem jej używać. Od razu jednak stwierdziłem, że klawiatura posiada wadę.
    Mianowicie dwa klawisze z klawiatury numerycznej działają nieprawidłowo.
    Są to umieszczone obok siebie klawisze: * oraz /

    By znaki te ukazały się na ekranie trzeba je bardzo mocno przyciskać,
    a nie tak jak zapewniał opis aukcji, że klawisze będą działać lekko i to jak w
    laptopie, czyli po delikatnym naciśnięciu. Pozostałe klawisze wydają się działać
    poprawnie i nie trzeba używać siły, by z nich korzystać.

    Bardzo proszę o w miarę możliwości szybką wymianę klawiatury
    (piszę pracę magisterską) na nową, tego samego typu i modelu jaką otrzymałem
    wcześniej, ale także na taką, która będzie spełniała moje oczekiwania związane z
    opisem aukcji, a więc której wszystkie klawisze będą działać lekko i wszystko
    będzie w porządku."
    -------------

    Ciekaw jestem ile trwać będzie wymiana towaru i czy nastąpi zwrot kosztów
    poniesionych na wysyłkę towaru niezgodnego z umową do Sprzedawcy..

    Pozdrawiam,MH


    --
    Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO
    -> http://usenet.pomocprawna.info

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1