  • Data: 2005-03-10 10:15:24
    Temat: Re: Kłamstwo prawników!
    Od: Roman Gładysz <r...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    trotyl napisał(a):
    > ignorantia iuris nocet
    >
    > Typowe dla arogantów i zadufanych w sobie bezczelników, którzy za pieniądze
    > podatników chcą być świętymi krowami.
    >

    > Fakty:
    >
    > Okazuje się że zwykły obywatel państwa prawa MUSI znać WSZYSTKIE przepisy
    > prawa,
    dodajmy prawa ogłoszonego we właściwym trybie, z vacatio legis, nie
    działającym wstecz na niekorzyść, zgodnym z prawami człowieka i
    obywatela, acha no i jasnym i przejrzystym dla każdego przeciętnego
    człowieka.
    którzy to magistry i doktory prawa ponoć się uczą z duplomami
    > włącznie.
    > Obłuda polega na tym, że prawnicy stosują podwójną moralność, bojąc się
    > logiki.

    Logika to podstawa dla prawnika. Myślenie jest ważniejsze niż znajomość
    paragrafów na pamięć.

    Jest w tym coś, co piszesz. Jestem prawnikiem z małym stażem. Wcale nie
    uważam się, że jestem lepszy. Zawsze staram się być pełen pokory.
    Oczywiście wielu prawników uważa się za bogów i w ogóle nosi wysoko nosy
    jakby od nich zależały dzieje świata. Wcale tak nie jest.
    Jest wielu prawników ignorantów. Tak samo jak piszących na usenecie.

    Wiesz, wrzuć na luz, bo chyba jesteś strasznie sfrustrowany. Może trochę
    pobiegaj po łąkach i lasach

    Miłego dnia :-)

    --
    Roman Gładysz