  • Data: 2006-11-22 11:14:15
    Temat: Re: Katastrofa w "Halembie" a wypowiedż premiera
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen napisał(a):

    > a powiec co mnie to kur... obchodzi
    > jak chce sobie "uprawiac"tradycje, to niech nie placze ze malo placa, ze
    > mzna zginac, itd
    > jak sie cos robi dla idei to sie robi to dla idei i nie ma znaczenia ile
    > sie za to dostanie

    Aha, czyli rozumiem, że wszyscy którzy pracują dobrze, robią swoje a
    chcieliby dostać więcej wynagrodzenia to idioci, którzy harują dla idei.
    OK, to niech wyginą idealiści tacy jak górnicy, rolnicy, policjanci,
    żołnierze, nauczyciele.
    Będziesz samowystarczalny za twoje (nie wiem jakie dochody) wynajmiesz
    sobie ochronę, zbudujesz twierdzę, nauczysz się wszystkiego sam (tylko,
    teraz to możesz cwaniakować jak już nauczyłeś się pisać, czytać i
    liczyć), energię też zapewnisz sobie sam.

    --
    M.
    GG: 1119311