  • Data: 2006-11-22 11:13:17
    Temat: Re: Katastrofa w "Halembie" a wypowiedż premiera
    Od: "Viking" <jonnyb@no_spam_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a powiec co mnie to kur... obchodzi

    jestes modelowym przykladem czlowieka nowych czasow, takim ktory stoi na
    przystanku gdzie 2 malolatow okrada babcie i udaje ze nie widzi... chu...
    cie to obchodzi pewnie ale szacunek trzeba umiec wykazac innym ludizom i
    zawodom, wystarczy ze bys raz zjechal i juz bys go nabral ale ciebie
    przeciez wszystko chu... obchodzi poza koncowkatwojego egoitycznego nosa,
    grunt ze ty masz dobrze...

    > jakby polowa gornikow zrezygnowala z tradycji, to by sie okazalo ze reszta
    > moze niezle zarobic a wegla jest tyle ile potrzeba, tymczasem
    > przyzwyczaili sie za komuny ze mieli wszystko, i nadal chca miec wszystko,
    > pobrali dziesiatki tysiecy odpraw, przeputali kase i powracali do kopaln
    > jak chca tak maja

    jakbys sie orientowal w temacie to bys byl swiadom ze ilosc gornikow
    drastycznie sie zmniejszyla w stosunku do "lepszych" czasow, swiadczenia
    socjalne i rozne gratyfikacje tak samo.. ale ciebie to rpzeciez chu..
    obchodzi, ty wolisz powtarzac zaslyszane, niesprawdzone tezy... zal mi
    ciebie, zal mi tego kraju ktory na takich wlasnie emocjonalnie wypranych
    ludziach dzisiaj stoi i sprowdza wszystko do pieniadza...