  • Data: 2010-01-28 12:50:32
    Temat: Re: Kananary
    Od: "Gruby Jendrek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> wrote in message
    news:hjs03h$euo$1@z-news.wcss.wroc.pl...

    > Czy społecznie szkodliwe jest delikatne ujęcie gamonia, który robi w
    > balona przedsiębiorstwa, a przede wszystkim społeczeństwo korzystjące z
    > komunikacji publicznej i jeszcze agresją chce domagać się swobody i
    > niezapłacenia...?

    Ale to cały czas błędne założenie - załóżmy że przez roztargnienie jadę bez
    biletu i dokumentów, łapią mnie - oczywiście rozumiem że to moja wina,
    grzecznie podaję swoje prawdziwe dane osobowe i informuję że zapłace mandat
    na co kontroler stwierdza - "nie, nie cwaniaczku - jedziemy na komisariat i
    masz zapłacić jeszcze dodatkowo 350 zł za zmianę trasy pojazdu" a przy tym
    zagania mnie w róg pojazdu i przytrzymuję ciałem. Moje proste pytanie
    brzmi - czy mam prawo dać mu w ryja i wysiąść? Jeszcze raz zaznaczam -
    czysto akademicko i hipotetycznie?

    A.