  • Data: 2019-04-19 22:12:59
    Temat: Re: Kamerki.
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Shrek <...@w...pl> pisze:
> [...]
    > przypadków jak policji pada monitoring to jak z politykami - wiadomo
    > że kłamią), ale w tym, że prokuratura sprawdziła. No co za pech...
    >
    > Mam pomysł - kto chce, żeby jego życia, zdrowia dopbra i praw
    > gwarantowanych przez państwo bronili ludzie z chronicznym pechem? Tak
    > -
    > to mam na myśli - jak ktoś ma pecha przekraczającego o rząd wielkości
    > tego wynikającego z rachunku prawdopodobieństwa, to powinien być
    > wydalany ze służby. Na co nam w służbach ludzie przyciągający w sposób
    > nadprzyrodzony pecha - to niebezpieczne - w koońcu z bronią chodzą po

    To ja ci powiem inaczej: Jak nie sprawdzali nie policjanci
    (a np. prokuratorzy) tak naprawdę to dlaczego miały nie "padać"?
    Policjanci powinni być lepsi niż "przeciętny obywatel" ale w policji
    pracują ludzie a nie anioły. Czarne owce MUSZĄ się czasem trafić.
    Jak się nie trafiają to "ja jako cynik" za najbardziej prawdopodobne
    wyjaśnienie uznaje (systemowe) tuszowanie.

    Ile przypadków wykrycia "padnięcia" za ośmiu lat PO zacytujesz "z pamięci"?

    --
    A. Filip