  • 1. Data: 2019-04-19 15:55:44
    Temat: Kamerki.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Przypomnieć się - kto bronił kulsonów, że im baterie padły. No więc
    niespodzianka - nie padły;) Niespodzianka nie polega na tym, że nie
    padły, bo to akurat było do przewidzenia (w znakomitej większości
    przypadków jak policji pada monitoring to jak z politykami - wiadomo że
    kłamią), ale w tym, że prokuratura sprawdziła. No co za pech...

    Mam pomysł - kto chce, żeby jego życia, zdrowia dopbra i praw
    gwarantowanych przez państwo bronili ludzie z chronicznym pechem? Tak -
    to mam na myśli - jak ktoś ma pecha przekraczającego o rząd wielkości
    tego wynikającego z rachunku prawdopodobieństwa, to powinien być
    wydalany ze służby. Na co nam w służbach ludzie przyciągający w sposób
    nadprzyrodzony pecha - to niebezpieczne - w koońcu z bronią chodzą po
    ulicy;)

    Shrek

  • 2. Data: 2019-04-19 15:59:10
    Temat: Re: Kamerki.
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 19.04.2019 o 15:55, pech pisze:
    > Na co nam w służbach ludzie przyciągający w sposób nadprzyrodzony pecha
    > - to niebezpieczne - w koońcu z bronią chodzą po ulicy;)

    ano:))))))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 3. Data: 2019-04-19 16:30:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >przypadków jak policji pada monitoring to jak z politykami - wiadomo
    >że kłamią), ale w tym, że prokuratura sprawdziła. No co za pech...

    W sprawie tej niezgwalconej studentki ?
    No no, co za gorliwosc ... choc w sumie, jest podejrzany, to trzeba
    pozbierac material dowodowy.

    Ale nie skasowano ich, co tez dobrze swiadczy.

    Czyli co - rzecznik/komendant profilaktycznie powiedzial, ze baterie
    sie skonczyly ?

    J.

  • 4. Data: 2019-04-19 16:36:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.04.2019 o 16:30, J.F. pisze:

    > W sprawie tej niezgwalconej studentki ?

    Tak.

    > Ale nie skasowano ich, co tez dobrze swiadczy.

    Bardzo źle świadczy - nie dość, że kłamią, to jeszcze nieudolnie. NIe
    wiem gdzie tu widzisz dobre świadectwo.

    > Czyli co - rzecznik/komendant profilaktycznie powiedzial, ze baterie sie
    > skonczyly ?

    Czuli ktoś kłamał. I ten ktoś nosi mundur. Nieładnie. Fatalnie wpływa na
    wizerunek...

    Shrek

  • 5. Data: 2019-04-19 16:45:10
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 19 Apr 2019 16:36:25 +0200, Shrek napisał(a):

    > Fatalnie wpływa na
    > wizerunek...

    Sugerujesz, że można go jeszcze pogorszyć?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 6. Data: 2019-04-19 16:58:58
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-04-19 o 15:55, Shrek pisze:
    > Niespodzianka nie polega na tym, że nie padły,

    Tak teraz czytam jak te kamerki działają.

    https://www.tvn24.pl/lodz,69/napasc-na-studentke-kam
    erki-policji-padly-prokuratura-nieprawda,926970.html

    Myślałem, że nagrywają cały czas. Trzeba jednak zrobić pstryk.
    Już nie będą się tłumaczyć bateriami, ale tym, że podczas akcji w
    stresie i emocjach zapomnieli.

    Robert

  • 7. Data: 2019-04-19 17:42:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...
    >Sugerujesz, że można go jeszcze pogorszyć?

    http://policja.pl/pol/aktualnosci/164251,Dziekujemy-
    za-rekordowe-poparcie-dla-dzialan-Policji.html

    No chyba, ze "wyżej m. in. od samorządów czy telewizji, a ponad
    dwukrotnie lepiej od sądów" to wcale nie jest jeszcze pochwala ... ale
    jak widac moze byc gorzej :-)

    J.

  • 8. Data: 2019-04-19 19:14:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.04.2019 o 17:42, J.F. pisze:

    > No chyba, ze "wyżej m. in. od samorządów czy telewizji, a ponad
    > dwukrotnie lepiej od sądów" to wcale nie jest jeszcze pochwala
    No to konkurencję sobie znaleźli;) Telewizja jajami po ziemi szoruje.
    Dobrze że się z zaufaniem do cbopu nie porównali - a nie wróć... To
    laurka dl;a policji na stronie policji wystawiona przez cbop. brzmi
    legitnie;)

  • 9. Data: 2019-04-19 19:26:51
    Od: b...@g...com

    totalny Szrek napisał:
> [...]
    > wydalany ze służby. Na co nam w służbach ludzie przyciągający w sposób
    > nadprzyrodzony pecha - to niebezpieczne - w koońcu z bronią chodzą po

    Daj jakie statystyki przęstepczości w l. 2008-2015 vs 2015-2018 może
    się oburzymy. Pogorszyło się, polepszyło? Zdaje się dostali ostatnio
    więcej forsy więc policaje nie będą podskakiwać.

    Baterie? Kogo to obchodzi, to są pierdoły.

  • 10. Data: 2019-04-19 19:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Robert Wańkowski r...@w...pl ...

> [...]
    >
    > Myślałem, że nagrywają cały czas. Trzeba jednak zrobić pstryk.
    > Już nie będą się tłumaczyć bateriami, ale tym, że podczas akcji w

    No i wtedy ktos dojdzie do wniosku ze trzeba nagrywac cały czas...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"