  • Data: 2002-12-20 07:45:06
    Temat: Re: Kablowka...
    Od: emssik@trex.[spam].wsi.edu.pl (Daniel Roziecki) szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> wrote in
    <attm8g$75f$1@news.tpi.pl>:

    [caich]

    >Jezeli masz sygnal,który Ci zapewnil wynajmujący to mieszkanie,to o co
    >Ci chodzi?

    O to, ze aby moc podpiac sie do internetu przez kablowke, musze miec z nimi
    podpisana umowe.

    >Wlaściciel ma umowe na kablówke i placi za to,a Ty placisz wlaścicielowi
    >za mieszkanie tyle,na ile sie umówiliście/spisaliście umowe.

    To, ze miszkanie jest okablowane, nie znaczy, ze wlasciciel ma podpisana umowe. To
    jest roczne osiedle i wszystkie mieszkania byly przygotowywane do odbioru TVK. Tak
    wiec sygnal jest, ale umowy nie ma i nikt za to nie placi. Nie przeszkadzalo by mi
    to w niczym, szczegolnie biorac pod uwage podejscie tego TVK do mojej osoby, gdyby
    nie chec podpiecia tego nieszczesnego internetu.

    --
    Daniel Roziecki (emssik)
    www.emskeys.emssik.net.pl <- fajny toolsik :)