    From: "Fakirek" <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: KRS
    Date: Wed, 10 Mar 2004 20:14:33 +0100

    Użytkownik "Galis" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c2mg49$9k3$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > jakie
    >
    > No tak ale tam sie praktycznie nic nie zmienia oprócz PKD.
    > Jest ta sama dzialalność tylko napisana ogólnie (cały dział EKD)
    > A jak napisze w tekście jednolitym też cały dział tylko nazwę EKD zamienie
    > na PKD, to jak myślicie że przejdzie??
    >
    > Pozdr
    > galis

    Sorki, ale ja wogole nie wiem w czym problem. Nie mozesz nic zmienic. Musisz
    sporzadzic tekst jednolity - czyli taka redakcje, ktora dolaczona do akt
    rejestrowych pozwoli czytelnikowi zobaczyc jak obecnie brzmi umowa spolki
    (bez wzgledu na to ile bylo zmian).
    Zatem na tekscie pierwotnej umowy spolki nanosisz zmiany, ktore zostaly
    dokonane dalszymi aktami. Nic nie zmieniasz sam , nic nie przeredagowujesz.
    Tylko do z pierwotnego tekstu skreslasz, zmieniasz dodajesz nowe jednostki
    redakcyjne lub nowe brzmienia. Slowo w slowo.
    Pozdrawiam
    Fakirek