    From: "MarekMąkowski\"Lex\"" <m...@r...lex.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: KRS
    Date: Wed, 10 Mar 2004 08:01:50 +0100

    Witam
    Jeżeli wpiszesz w tekscie jednolitym zmiany, które nie były robione przez
    notariusza możesz mieć kłopot dlatego należy uwzględnić tylko zmiany
    notarialne. Coś mi się widzi, że będzie trzeba dokonać zmiany umowy spółki
    do obecnych przepisów i jeżeli spółka działa to należy się zastanowić jakie
    jeszcze zmiany są konieczne.
    Pozdrawaiam Marek.