  • Data: 2022-05-16 08:17:09
    Temat: Re: Jezdza po chodnikach
    Od: rowerex rowerex <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 12 maja 2022 o 20:39:55 UTC+2 Akarm napisał(a):
    > Drogi dla rowerów przydałyby się wzdłuż tras między miastami, poza
    > terenem zabudowanym.

    DDR lub ciągi rowerowo-piesze powstają wzdłuż małych miejscowości
    w terenie zabudowany i z założenia tylko po jednej strony drogi, czasem
    z B9 na jezdni, a czasem nie. A to ma pewne konsekwencje dla np.
    mieszkających po stronie bez DDR - bo ciekawi mnie jak wygląda wyjazd
    rowerem dla takiego mieszkańca - np. jadąc do sąsiada lub sklepu po tej
    samej stronie drogi można przeprowadzać rower lub przejeżdżać przez
    jezdnię czterokrotnie lub dwukrotnie, ciekawe mnie co ludzie wybierają -
    jeżeli już to coś wybudowano, to chyba dla tamtejszych mieszkańców.

    Pozdr-
    -Rowerex