  • Data: 2022-05-18 13:10:09
    Temat: Re: Jezdza po chodnikach
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.05.2022 o 12:52, Olin napisał:

    > Masz pecha, bo takie rzeczy da się policzyć:
    > https://www.brd24.pl/spoleczenstwo/sukces-o-40-proc-
    spadla-liczba-pieszych-zabijanych-na-przejsciach-prz
    ez-kierowcow/
    > https://gazetapowiatowa.pl/wiadomosci/kraj/2021-roku
    -przejsciach-dla-pieszych-ginie-osob-liczba-wypadkow
    -spadla-o-40-procent/

    Mam inne zdanie co do tego co pisze Robert, bo jasne danie pierwszeństwa
    na przejściu pieszym (wcześniej było takie "nie do końca") z czasem
    powinno zmniejszyć ilość wypadków, ale porównywanie liczb z czasów
    "pandemii" jest moim zdaniem mało reprezentatywne w tym wypadku, bo
    ogólnie wprowadzono zmianę w tym jak często ludzie przemieszczali się i
    w jaki sposób.
    Ale jednoznaczne przepisy i jednoznaczne podejście do karania powinno
    rzeczywiście zmniejszyć ilość wypadków na przejściach.

    --
    http://zrzeda.pl