  • Data: 2002-06-06 06:04:19
    Temat: Re: Jak walczyć z Cyfrą+
    Od: Marian Guc <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pablo wrote:

    > [...]W Cyfrze stwierdzili[...]

    Sprawa jest prosta (i całkowicie powtarzalna ... niestety)
    1. do BOK-u syfry się nie dzwoni
    2. do BOK-u syfry nie faksuje się
    3. do BOK-u syfty nie wysyła się listów

    Jeżeli chcesz coś z nimi załatwić to wysyłasz list polecony. Masz
    potwierdzenie nadania. I już. Zapominasz
    o problemie - to oni wtedy majš problem. Każda inna forma komunikacji z
    tymi pasiakami jest całkowicie bez
    sensu. Wystarczy rzucić okiem na grupę ... telewizja. Tam jest masę tego
    typu przykładów. A ludzie dalej robiš
    tak samo ... dzwoniłem ... uzgodniłem ... i nic.

    --
    Z pozdrowieniami ... i powodzenia.

    Marian Guc GG:812853