  • Data: 2002-07-18 12:53:12
    Temat: Re: Jak się ZABIC
    Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ah67sb$9q1$1@news2.tpi.pl...
    > Kto zna najlepszy sposób na popełnienie samobójstwa?
    Trzymam się już tak
    > kilka lat. Ale chyba zaczynają mi puszczać nerwy.

    Za bardzo koncentrujesz sie na tym jednym problemie. Jesli nie masz juz sily
    z nim wojowac to go sobie po prostu odpusc. Wyobraz sobie, ze ktos okradl Ci
    mieszkanie lub ukradl samochod a postepowanie zostalo umorzone poniewaz nie
    wykryto sprawcy ;-) To oczywiscie ostatecznosc.
    Ja chcialam tylko Ci powiedziec, ze Twoje zycie nie sklada sie przeciez
    tylko z tej jednej sprawy - na pewno dzieje sie w nim wiele innych spraw.
    Zajmij sie wiec osoba o imieniu Tomerk ;-) Poopiekuj sie nia troche i badz
    dla niej dobry. Ktos kiedys powiedzial ladnie, ze upadamy po to, zeby Niebo
    moglo sie nami zachwycac gdy wstajemy. Wykorzystaj to :-)

    Pozdrawiam i glowa do gory

    Marzenna Kielan