  • Data: 2002-07-18 19:01:36
    Temat: Re: Jak się ZABIC
    Od: "Marek-O" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ah67sb$9q1$1@news2.tpi.pl...
    > Kto zna najlepszy sposób na popełnienie samobójstwa?
    ___________
    No wiec tak, zabic sie chlopie nie chcesz bo bys o tym nie pisal. Chcesz
    zyc. w ten sposob "prosisz o pomoc"
    Moze nalezaloby udac sie do lekarza? Albo psychologa?

    95% samobojstw ktore nie koncza sie smiercia nie mialy sie nia zakonczyc.
    Jezeli samobojca jest zdecydowany na smierc to robi to tak ze udaje mu sie
    to prawie w 100 %. Pozostali (ja tez do nich naleze) strasza samobojstwej
    rodzine, znajomycj itd. PROSZA o pomoc, zainteresowanie sie. WOŁAJA : ZOBACZ
    JAK JEST MI ZLE!!!.
    Mam taka jedna probe za soba i o malo bym sie nie przeliczyl, a chcialem
    tylko zeby ktos mna sie zainteresowal, zobaczyl ze jestem czlowiekiem i tak
    naprawde mam dosyc takiego zycia.

    Jezeli naprawde chcesz umierac to chyba nie potrafie Ci momoc. Jezeli
    natomiast w ten sposob prosisz o pomoc to uwazaj abys sie nie przeliczyl.

    Porozmawiaj z kims bliskim albo psychologiem.
    Nie tylko Ty masz problemy.

    Chcesz umierac? Umieraj. Ale ja Ci powiem ze warto ZYC, a problemy mina i
    znowu wyjdzie slonce!!!

    Jezeli chcesz to napisz na priv, wszak mnie tez takie glupie pomysly
    chodzily po glowie.
    Na szczescie nie udalo sie.

    Pozdrawiam Ciebuie serdecznie
    i prosze: zanim to zrobisz zastanow sie dobrze i pomysl co moze byc za rok,
    dwa dziesiec.

    W gore uszy
    Marek O