  • Data: 2008-08-03 18:04:54
    Temat: Re: Jak powinna zachowac sie policja?
    Od: "zenek" <z...@z...zz> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maurycy123"
    > Czy w telewizji zachowanie policji bylo tylko na pokaz?
    > Czy tez w naszym przypadku trafilismy na jakis niekompetentnych
    > policjantow?

    Ja miałem lepszy numer. Po kolizji spisaliśmy oświadczenie i wezwałem
    Policję (tak mi poradziła pani firmy ubezp. sprawcy). Przyjechali policjanci
    i jak się dowiedzieli, że jest oświadczenie, to chcieli odjechać. Dopiero na
    moje stanowcze: "czy to znaczy, że odmawia pan spisania notatki?",
    wyciągnął kajet i poprosił o oświadczenie, po czym spokojnie schował je do
    schowka. Na moją 2-krotną prośbę o oddanie oświadczenia 2 x odpowiedział, że
    nie będzie mi potrzebne ponieważ będzie notatka policyjna. Oddał dopiero jak
    powiedziałem, że to moja własność. Pokilku tygodniach okazało się, że
    sprawca mieszka i pracuje w Niemczech i nie potwierdził oświadczenia- na
    szczęście była notatka...

    Pozdrawiam
    zenek