  • Data: 2021-01-29 16:24:16
    Temat: Re: Ja tylko wykonywałem rozkazy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.01.2021 o 14:44, Olin pisze:

    > Tak gęsto jak i u nas.
    > Teza o wyjątkowej liczbie przejść akurat w Polsce jest wzięta - pardon - z
    > dupy.

    Piszesz dyrdymały. Weź sobie choćby na Google popatrz. Trudno się
    dyskutuje z osobą, która rzuca argumentami z powietrza. Jak napiszę, ze
    wyprzedzają, bo kręta droga, to twierdzisz, ze ich usprawiedliwiam. Jak
    piszę rzecz oczywistą i łatwą do zobaczenia na Google, ze tam są
    sporadycznie przejścia, to stawiasz się w roli eksperta, ze to nie jest
    prawda. Ja na Słowację, to czasem po prostu na kawę jeżdżę, czy do
    znajomych.

    --
    Robert Tomasik