  • Data: 2022-06-27 22:27:11
    Temat: Re: Identyfikator dla osoby fizycznej
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-06-27 o 21:46, Monika Głowacka pisze:

    > Czyli jeśli ktoś ma w podpisie kwalifikowanym nie PESEL a nr dowodu
    > osobistego, to znaczy, że nie osoba podpisała ttylko dokument ?

    Dokument podpisała osoba.
    W moim podpisie nie ujawnia się numer dowodu, tylko imię i nazwisko.
    Zresztą w jakim celu miałby być to numer dowodu? Podpis jest na 2 lata,
    a numer dowodu może się zmieniać co miesiąc.
    Parę lat temu był widoczny tez pesel, ale jakaś mała aferka się zrobiła,
    że się nie powinno tej danej ujawniać w podpisie, no i przestali ujawniać.

    --
    Liwiusz