  • Data: 2004-05-19 06:17:08
    Temat: Re: =?ISO-8859-2?Q?Re=3A Re=3A przesz=B3a egzekucja a nowy kredy
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    User " Ginger" <g...@N...gazeta.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:c8etel$bqv$1@inews.gazeta.pl

    > Świetnie, w końcu wiem jak żyć. Płeć jest doskonale widoczna w formach
    > czasownikowych, więc polecam czytanie ze zrozumieniem, jak również
    > stosowanie się do ducha, a nie litery Netykiety - Twoje chamskie uwagi
    > o "mamusi" są znacznie gorsze niż moje przeoczenie, a Twój wkład
    > merytoryczny żaden.

    Dlaczego chamskie?. Czyżbym powiedział coś niewłaściwego
    pod adresem Twojej mamy?.
    Merytorycznych odpowiedzi możesz oczekiwać_żądać u prawnika
    którego opłacisz zaś tu jest grupa dyskusyjna i odpowiedzi nie są
    obowiązkowe, szczególnie gdy pytający(a) z premedytacją
    lekceważy ogólnie przyjęte zasady. Polecam:
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Tanie wina są dobre gdyż są tanie i dobre."