  • Data: 2004-05-19 16:14:13
    Temat: Re: przeszła egzekucja a nowy kredyt
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    User "sebol" <i...@a...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:c8fpe6$ep4$1@news.onet.pl

    > [.....................]
    > Jak nie znasz odpowiedzi to po co głupio cwaniaczysz? To co piszesz to
    > niedorzeczne bzdury.

    To co napisałeś świadczy, że jesteś jednym z tych
    którzy noszą krok w spodniach przy kolanach.
    Jest tam miejsce na pampersa.

    > Poza tym te informacje są CAŁKOWICIE ZBĘDNE do
    > odpowiedzi na pytanie bo to nie jest grupa pl.seks - inna sprawa ze z
    > tekstu wynika płeć jednoznacznie a z nagłówka adres emailowy.

    Albo jesteś idiotą albo takiego udajesz. Mi nie jest potrzebna
    niczyja płeć ani adres e-mail. Nie mam obowiązku czytać
    cały post aby "wywnioskowywać" z kim rozmawiam, z kobietą
    czy z mężczyzną. Podpis to ma mi powiedzieć jak mam ewentualnie
    się do tego kogoś zwracać.
    Anonimy są mało poważne i powinny być odrzucane_ignorowane.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Wyścigi nie zawsze wygrywają najszybsi, a bitwy najsilniejsi -