  • Data: 2004-05-19 06:50:14
    Temat: Re: Re: przeszła egzekucja a nowy kredyt
    Od: "Spidi" <ROT47.3=F6]HA@ROT13.jc.abfcnz.4.erzbir.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej_K wrote:
    > User " Ginger" g...@g...SKASUJ-TO.pl
    > napisał(a) w news'ie: news:c8e390$ia$1@inews.gazeta.pl

    > Nie koleżanko (wreszcie wiemy chociaż jaka płeć), anonim
    > robi piszący(a) *nie podpisując się pod treścią posta* .
    > Uważasz pewnie (i tak czynisz?), że wysyłając pocztą jakieś
    > pismo urzędowe nie trzeba tego pisma podpisywać bo
    > wystarczą te dane które zamieściłaś na kopercie jako
    > nadawca?.
    > To "Ginger" w polu "Od" jest odpowiednikiem "Nadawca"
    > na zwykłej pocztowej kopercie.

    I napisał to ktoś kto nie podał swojego adresu e-mail
    (n...@n...spam.pl). Maila sie podaje chociażby w postaci
    zaszyfrowanej inaczej samemu zasługuje się bardziej niż ona na miano
    anonima (ona podała maila)
    (dodałem to jako uwagę, ze krytykujesz a nie widzisz jaki sam jesteś).
    Jako anonima traktuję każdego kto nie podaje swojego maila (z dodatkiem
    np. "wytnij" ) lub zaszyfrowanego (np. rot13 lub rot47).
    Jeśli zamierzasz się przyczepiać do mojego maila to jest zaszyfrowany i
    sposobu deszyfracji szukaj na google.
    Tyle ode mnie.
    --
    Spidi