  • Data: 2004-05-19 23:11:44
    Temat: Re: przeszła egzekucja a nowy kredyt
    Od: " Ginger" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to nerwowa sprawa. W tym wypadku fałszywe oświadczenie grozi
    > odpowiedzialnością z art. 297 kk. Pytanie, czy to była egzekucja, czy sama
    > dług mamy spłaciłaś. Bo egzekucja, to jest komornik.

    Egzekucja, bo ja o tym nie wiedzialam. Nawet korespondencje przejmowala -
    brzmi paranoicznie, wiem :-/

> [...]
    > umowie kredytowej jest Twój podpis, a nie Ty bankowi, że jest czyjś inny.
    > Wystarczyło złożyć oświadczenie, że podpis nie Twój i to byłby cały
    > kołowrót z Twojej strony.
    >
    > Gdyby bank złożył zawiadomienie (a pewnie by złożył), to wówczas by Cię
    > wezwano i pobrano wzory podpisu. Grafolog orzekł by, że to nie twój podpis
    > i tyle. Niekoniecznie musiało by się wydać, że to twoja mama zrobiła. Ty
    > śmiało mogła byś odmówić w tej sprawie zeznań (bo osoba najbliższa). W
    > sumie wszystko by się skupiło na tej firmie "Krzak".

    Ten wariant tez byl rozwazany, generalnie wyszlo na to, ze skoro zaczelam juz
    splacac, opinie grafologow w takich sprawach podobno sie podwaza i potrzebne
    sa kontropinie itp. (banki maja czas i kase, a ofiara oszustwa nie) na dana
    chwile mnie to nie ratowalo - sprawa i tak ciagnelaby sie latami, a winnego by
    wykryli, bo na to wskazywalo mnostwo tropow.

    Tak to opisuje wlasciwie innym ku przestrodze, moze ktos to kiedys wygugla?