  • Data: 2011-07-09 16:52:50
    Temat: Re: Hieny cmentarne - łowcy błędów
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czołgiem

    Robert Tomasik napisał(a) :
    > Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:iv8ps4$u0m$1@news.onet.pl...

    87208,1,prasa-detal

> [...]
    > wysokości tylko za samo stwierdzenie nieuczciwej klauzuli.
    >
    > Natomiast od strony sklepów, to bym się wcale nad nimi nie użalał. W
    > większości wypadków te regulaminy mają na celu tylko i wyłącznie zamotanie
    > klienta i utrudnienie mu korzystania z normalnych, naturalnych, wywodzących
    > się z powszechnych ustaw uprawnień. Jak na ALLEGRO widzę sprzedawcę, co to
    > ma na kilkadziesiąt linijek regulamin, to wolę dać kilka złotych więcej i
    > kupić u takiego, co regulaminu nie ma. Bo szkoda mi czasu na analizowanie
    > takiego regulaminu i zastanawianie się, co by było, gdyby ... .

    Allegro to zupełnie inna bajka. Tam rzeczywiście pełno cwaniaczków.

    Nie bronię sklepów, nie, daleko mi do tego. Sam jestem cięty na
    różnego pokroju cwaniaczków nawet z dużych i podobno rzetelnych sklepów.

    Weźmy choćby jeden przykład takiego cwaniaczka.
    Sklep Baltrade z Gdańska, www.hurt.com.pl to złodzieje i oszuści.
    Potrącili mi opłatę za przelew zwrotny po oddaniu towaru przed
    upływem 10 dni. Jest to sprzeczne z ustawą. Już nie pamiętam czy
    mieli to w regulaminie, ale to nic nie zmienia. Oczywiście
    upomniałem się o swoje. Bez reakcji. Typowe polskie butne
    cwaniaczkostwo: "Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi". I
    na tym sprawę zakończyłem. Mogłem napisać pozew. Żądając tego 1 zł
    (słownie: jeden zł). Tylko, że sędzia już w drzwiach sali sądowej
    zabiłby mnie wzrokiem :-D

    Kancelaria hien, ups..., prawnicza mogła dokonać zakupu
    kontrolowanego w takim sklepie. I potem policzyć sobie koszty. Nie
    jest to zabronione. Działając w interesie ogółu (ale naiwnie gadam)
    nie swojej pazerności.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]