  • Data: 2006-09-28 12:30:33
    Temat: Re: Groźby
    Od: "Grzesiek Mirecki" <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał:

    > W jaki sposób przekierowujesz? (-:

    Jest na to kilka sposobów, pierwszy - ustawiam w telefonie połączenia
    przychodzące tylko z listy kontaktów i ustawiam "przekierowania - kiedy
    zajęty" i podaje numer. Drugi, ustawiam tylko
    "przekierowania - kiedy zajęty" i wybieram sobie kiedy chcę przekierować
    odrzucając telefon, lub odrzucając rozmowę konferencyjną kiedy prowadzę już
    jakąś rozmowę. Trzeci - idę do operatora i prosze o takie ustawienie (u mnie
    Era).

    Pozdro.