  • Data: 2006-09-29 07:44:41
    Temat: Re: Groźby
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In the darkest hour on Thu, 28 Sep 2006 17:09:30 +0200,
    m...@g...com <m...@g...com> screamed:

    > I płacisz za to jak za zboże.

    Dokładnie to chciałem od niego wyciągnąć. Nie wie, że za przekierowania
    on płaci (poza jednym małym przypadkiem;).

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:237B ]
    [ 09:44:10 user up 11114 days, 21:39, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Computers are useless. They can only give you answers. -- Pablo Picasso