  • Data: 2020-07-24 00:17:57
    Temat: Re: Głosował 3 razy!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 23 Jul 2020 21:23:17 +0200, u2 napisał(a):

    > skąd wiesz ? w merdiach dużo fejków, ja z doświadczenia wiem, że

    Jest mozliwe. Ale w burdel urzedowy wierze bardziej :-)

    > zaświadczenie do głosowania mi komisja zabrała za granicą i nie mogłem
    > nigdzie indziej głosować, więc albo fejk, albo oszustwo, albo błąd
    > komisji, wątpliwe, aby aż dwa razy komisje się pomyliły

    Nie dwa, ale raz, a moze wcale.

    W jednej glosowal na podstawie zaswiadczenia. To komisja dopisala do
    listy i karte wydala.
    W drugiej na podstawie dopisania do spisu. Byl na liscie, to glosowal.

    Pozostaje pytanie, dlaczego go nie wykreslil ze spisu przy wystawianiu
    zaswiadczenia i przy wpisaniu do innego spisu.

    P.S
    Warszawa, dnia 5 stycznia 2015 r.
    Poz. 5
    ROZPORZĄDZENIE
    MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH 1)
    z dnia 29 grudnia 2014 r.
    w sprawie spisu wyborców

    § 13. 1. Ze spisu wyborców skreśla się osoby:
    5) w odniesieniu do których otrzymano urzędowe zawiadomienie o
    wpisaniu do rejestru wyborców lub o wpisaniu do
    spisu wyborców w innym obwodzie głosowania;
    6) wpisane do spisu wyborców w innym obwodzie głosowania na obszarze
    gminy;
    7) którym wydano zaświadczenie o prawie do głosowania, o którym mowa w
    art. 32 § 1 Kodeksu wyborczego;

    2. W przypadku skreślenia wyborcy ze spisu wyborców w rubryce ,,Uwagi"
    zamieszcza się adnotację określającą przyczynę
    skreślenia. Stosownie do okoliczności wpisuje się: ,,skreślenie z
    rejestru wyborców", ,,reklamacja", ,,omyłka", ,,zawiadomienie
    - art. 10 § 2 Kodeksu wyborczego", ,,§ 13 ust. 1 pkt 6 rozporządzenia w
    sprawie spisu wyborców", ,,zawiadomienie
    o wpisaniu lub dopisaniu do spisu", ,,zaświadczenie", ,,UE - § 3 ust. 2
    rozporządzenia w sprawie spisu wyborców"
    lub ,,opuszczenie zakładu".

    No i nie wiem - urzednicy sie pomylili i nie skreslili, komisja nie
    zauwazyla skreslenia, czy owo urzedowe zawiadomienie szlo, szlo i
    doszlo po terminie ...

    J.