  • Data: 2007-04-03 14:30:55
    Temat: Re: Firma w UK - PODSUMOWANIE CO WIEM
    Od: "Arek Tański " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pawel <p...@g...pl> napisał(a):

    > Sprawdz jeszcze www.allpay.pl, dojda Ci tez m.in. karty platnicze, ale
    > prowizja od transakcji jest sporawa, bo cos kolo 3%. Ale jest jeden istotny
    > plus - w przeciwienstwie do MoneyBookers i PayPala klienci sie nie musza
    > rejestrowac, po prostu wchodza i placa. A to jednak dosc istotne.
    >
    > A w ogole dobre posuniecie, sam chetnie tez ucieklbym do UK, chocby po to,
    > zeby nie placic podatkow w Kaczogrodzie.

    Dzięki za pomysł, sprawdze na pewno :)

    :)))

    W UK jest inna kultura biznesu, tutaj bo postawienie ptaka w formularzu
    wzywali mnie osobiście grożąc sądem i karą finansową (standardowy dokument) -
    idiotyzm z którego już sie tylko śmieję.

    Podatki niższe, koszty obsługi podobne (księgowość) zusy i srusy niższe,
    emerytura lepsza (jakby co), świadczenia medyczne o niebo lepsze i nie chcę
    utrzymywać tych wszystkich idiotyzmów z moich podatków bo mam wybór. A nawet
    mam wrażenie, że łożenie na ten cały cyrk jest niemoralne i szkodliwe.

    Dzięki za pomoc Pawle :) I do zobaczenia w normalnym kraju :)