  • Data: 2007-04-03 12:42:54
    Temat: Re: Firma w UK - PODSUMOWANIE CO WIEM
    Od: "Pawel" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    > 6. Płatności - badam płatności przez MoneyBookers.com, przelew na konto tam
    > jest natychmiastowy, nie wiem ile idzie z MB do banku w UK. PayPal wchodzi w
    > gre ale obsługa jest znacznie droższa.

    Sprawdz jeszcze www.allpay.pl, dojda Ci tez m.in. karty platnicze, ale
    prowizja od transakcji jest sporawa, bo cos kolo 3%. Ale jest jeden istotny
    plus - w przeciwienstwie do MoneyBookers i PayPala klienci sie nie musza
    rejestrowac, po prostu wchodza i placa. A to jednak dosc istotne.

    A w ogole dobre posuniecie, sam chetnie tez ucieklbym do UK, chocby po to,
    zeby nie placic podatkow w Kaczogrodzie.

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel