  • Data: 2002-01-18 00:34:40
    Temat: Re: FAKTURA VAT - pytanie
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 13 Jan 2002 18:13:28 GMT, A...@k...net.pl (Artur Golański)
    wrote:

    >6. Domniemam, ze nie placisz te? ZUS-u. Z?o?y?es pewnie oswiadczenie o
    >zaprzestaniu dzialalnosci (nie ma 'zawieszenie' - dzialalnosc istnieje
    >lub nie). Jesli pkt. 1 to skladki ZUS sa nalezne lacznie z odsetkami.

    Akurat właśnie w ZUSie jest zawieszenie. US ma zawieszenie gdzieś, bo
    czy działasz i nie masz obrotu czy nie działasz, im jedno. Ale ZUS ma
    właśnie taką formę jak zawieszenie działalności i wtedy nie płacisz
    składek. Nawet ostatnio wpadłem na pomysł coby zawieszać, pełnić
    usługi i raz w miesiącu odwieszać na kilka dni celem wystawienia
    faktury. Muszę tylko ZUSa popytać czy wtedy składki nie trzeba całej
    odprowadzić...
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)