  • Data: 2002-01-18 09:10:04
    Temat: Re: FAKTURA VAT - pytanie
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 18 Jan 2002 09:22:09 +0100, "Michal" <s...@v...pl>
    wrote:

    > Nawet ostatnio wpad?em na pomys? coby zawiesza?, pe?ni?
    >
    >Ja tak robilem pare razy! Wszystko jest dobrze. Rejestrujesz sie jako
    >platnik a na drugi dzien wyrejestrowujesz.

    I płacisz składkę tylko na jeden dzień? :-)
    Wogóle może od razu zarejestrować i wyrejestrować, skoro jest 7 dni na
    to? Powiedzmy 20 wystawiam fakturę. 22 zanoszę zgłoszenie (w końcu mam
    czas 7 dni), że działam od 20. Jednocześnie zgłoszenie, że nie działam
    od 21 :-)))) Ciekawym co ZUS powie, na taki pomysł :-)
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)