  • Data: 2018-08-29 11:33:07
    Temat: Re: Egzaminator nie usłyszał zarzutów
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 29 Aug 2018 11:20:46 +0200, J.F. napisał(a):

    > Tylko wiesz - to roznie moglo wygladac.
    > Np mieli wyrazne pomiary wskazujace na trzesienie, a je zlekcewazyli.

    Mnie tam z nimi nie było, ale w drugiej instancji zostali uniewinnieni, co
    zresztą już zapodał Przemek Jędrzejczak, tyle że w języku Alexa Springera.
    http://www.geekweek.pl/news/2015-11-25/wloscy-naukow
    cy-oczyszczeni-z-zarzutow_1656784/

    > wezmy np meteorologa, ktoremu a dlugo
    > plotkowal przy kawie, a potem sie spieszyl odebrac dziecko z
    > przedszkola, wiec prognoze przepisal z poprzedniej, i nie przewidzial
    > ze bedzie mgla, mimo ze byly wyrazne przeslanki do tego.
    > A za godzine pilot prezydenckiego samolotu planuje trase ...

    Mgłę to raczej widać, więc pilot, który nie jest zastraszony po prostu nie
    startuje, jak już jest w powietrzu zmienia lotnisko.

    Nie znam się na sejsmologii, ale gdyby trzęsienia ziemi dało się
    przewidzieć, to by przed nimi ostrzegano i nie byłoby ofiar. Załóżmy, że
    prawdopodobieństwo trzęsienia szacują na 20% i cały rejon w promieniu 300
    km jest ewakuowany, a potem nic się nie dzieje. Obawiam się, że nie wszyscy
    przyjmą to spokojnie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek