  • Data: 2011-03-13 21:09:56
    Temat: Re: Dostał pracę w TVP - ...korupcja?
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 13 Mar 2011 11:18:18 -0700 (PDT), Rowerex napisał(a):

    > Mnie ciekawi jedna kwestia - delikwentowi TVP chce wytoczyć proces o
    > oszustwo, ale czy zachowanie osób z TVP nadskakujących mu nie podpada
    > czasem pod korupcję? Załatwiano kontrakt dla znajomego jakiejś "ważnej
    > osobistości", tylko dlatego że był z "polecenia" owej osobistości,

    Widać stanowisko nie wymagało kwalifikacji to wzięli kogoś "znajomego" -
    przecież to naturalny odruch. Jakbyś miał firmę i potrzebował
    recepcjonistkę to nie uwzględniałbyś znajomych?

    Tak przy okazji przypomina mi się dowcip:

    Pracownik działu personalnego przynosi stos starannie wyselekcjonowanych
    aplikacji osób starających się o pracę do dyrektora. Ten bez namysłu bierze
    garść podań z góry stosu i wyrzuca je do kosza.
    - Dlaczego pan to zrobił? Wybrałem tylko najlepszych kandydatów...
    - Pechowców nie potrzebujemy.

    Pozdrawiam,
    Henry