  • Data: 2010-10-04 07:32:29
    Temat: Re: Dopalacze
    Od: cyklista <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Na podstawie starej, dobrej, komuszej zasady: dajcie mi człowieka, a
    > paragraf zawsze się znajdzie.
    >
    > Tutaj sanepid "wykrywa" substancje "szkodliwe".
    >
    > Dziwne, że takiego np. Praktikera nie zamknęli - tyle tam lakierów,
    > klejów itepe ;->

    Praktiker sprzedaje klej jako klej a nie jako okaz kolekcjonerski, nie
    widzisz różnicy?

    Ja nie mam nic przeciwko sprzedaży używek, ale niech podlega to
    normalnym regułom, niech podadzą skład i działanie i zarejestrują jako
    suplement diety.

    Oczywiście uważasz że ci zatruci powinni być leczeni za własne
    pieniądze, bo jak wolność to do końca, rób co chcesz i płać za swoje
    decyzje. (alkohol i papierosy to inny przypadek bo płaci się od nich
    akcyzę która dla mnie jest również ubezpieczeniem na wypadek leczenia,
    jak państwo pobiera od tego ekstra pieniądze to też nie odpowiada za
    skutki używania)