  • Data: 2010-10-04 08:46:47
    Temat: Re: Dopalacze
    Od: cyklista <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Maddy napisał:

    > Czyli chleb i woda to suplementy diety. A możesz mi wyjaśnić, co zastępują?
    > Tylko proszę, nie pisz, że chleb zastępuje ryż a ryż - makaron.

    Zgodnie z prawem gdybys chleb lub wodę zatabletkował i zarejestrował
    jako suplement diety to by nimi były. Przecież wiesz doskonale że
    jesteśmy na grupie prawnej a nie logiki, sensu itd..

    http://biotechnologia.pl/info/zywnosc/42_prawo/385

    ta strona chyba podaje wszystkie podstawy prawne.
    Nie piszmy już więcej o suplementach bo temat główny jest ciekawszy.

    Wyjaśniam dokładnie o co mi chodziło w pierwszym zdaniu. Zabrakło tam
    słowa "np.", przed suplement diety. Nie schodźmy w tym temacie na coś
    innego bo to nie ma sensu, forma i podstawa wprowadzenia do obrotu mnie
    nie interesuje, ważne żeby jakaś była i biorący wiedział co bierze i co
    mu grozi.