  • Data: 2010-10-04 07:40:34
    Temat: Re: Dopalacze
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.10.2010 09:32, cyklista pisze:

    > Praktiker sprzedaje klej jako klej a nie jako okaz kolekcjonerski, nie
    > widzisz różnicy?

    Przecież sam jaśnieoświecony pan kaczor powiedział, że będą zwalczać
    niezależnie od etykietek.

    > Ja nie mam nic przeciwko sprzedaży używek, ale niech podlega to
    > normalnym regułom, niech podadzą skład i działanie i zarejestrują jako
    > suplement diety.

    Wytłumacz to pseudoliberalnym platformersom. (pisuarom itepe to nawet
    nie próbuj - zaraz zlinczują ;) )

    > Oczywiście uważasz że ci zatruci powinni być leczeni za własne
    > pieniądze, bo jak wolność to do końca, rób co chcesz i płać za swoje
    > decyzje. (alkohol i papierosy to inny przypadek bo płaci się od nich
    > akcyzę która dla mnie jest również ubezpieczeniem na wypadek leczenia,
    > jak państwo pobiera od tego ekstra pieniądze to też nie odpowiada za
    > skutki używania)

    Ba... Przepchnij taki projekt ustawy, to na pewno go poprę ;)

    Generalnie system zakazowy dla tego typu produktów sprawdza się tylko
    jako mechanizm rozwoju wszelkiego rodzaju mafii.