eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDlaczego ZUS nie jest prawnie uznany za piramidę finansową? › Re: Dlaczego ZUS nie jest prawnie uznany za piramidę finansową?
  • Data: 2013-10-26 09:24:07
    Temat: Re: Dlaczego ZUS nie jest prawnie uznany za piramidę finansową?
    Od: "Smieć" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Danusia" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:l4fpoh$et3$1@news.task.gda.pl...

    > wiadomości news:Pine.WNT.4.64.1310252205040.2404@quad...
    >>
    > Ależ ja nigdy nie twierdziłam i nie twierdzę że system ZUSowski jest
    > sprawiedliwy. Przede wszystkim dlatego że pojecie sprawiedliwość jest
    > szerokie i zależy od "punktu siedzenia" Przykład: Ktoś okradł wielu ludzi
    > na wielkie pieniądze. Sąd sprawiedliwie orzekł kare dożywocia, ale wielu
    > ludzi uważa że to niesprawiedliwe bo on siedząc do końca życia w więzieniu
    > nigdy nie odda im nawet części ukradzionej kasy.
    >
    > Ja bronię systemu w którym jest przymus oszczędzania na emeryture.
> [...]
    Jest jeszcze wiele innych "przymusowych" rzeczy np: po ulicy masz chodzić
    ubrany (a nie nago), jeść masz sztućcami a nie gołą ręką itd. itp. Normalne
    dzieci musisz wysłać do szkoły (i to pod karą więzienia) itd.
    Krzyk robi sie o to że składka ZUS jest wysoka - bo gdyby była mała to nie
    byłoby dyskusji.