eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDlaczego ZUS nie jest prawnie uznany za piramidę finansową? › Re: Dlaczego ZUS nie jest prawnie uznany za piramid? finansow??
  • Data: 2013-10-26 19:12:45
    Temat: Re: Dlaczego ZUS nie jest prawnie uznany za piramid? finansow??
    Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-10-26 09:35, Smieć wrote:

    > Jest taka tajemnica:
    > Im ktoś więcej w III RP nakradł, tym głośniej pluje i krzyczy na komunę
    > (zgodnie z przysłowiem: na złodzieju czapka gore).
    > Ci co nie kradli (czyli olbrzymia większość) w ocenie komuny jest
    > jednoznaczna: dziekują Bogu że przyszło im żyć w czasach komuny, mogli
    > założyć rodzinę, przeżyć swój czas uczciwie i godnie.

    He, he,gdyby nie to, że UB-cy , poza tym, że łajdaki i szuje, jednak w
    większości byli dośc inteligentni to napisałbym, że osobnik słusznie sam
    siebie nazywający "śmieć" to były UB-ek, co to za komuny żył "uczciwie
    i godnie";-))
    Taa, za komuny było super, np. moi rodzice czekali na spółdzielcze
    mieszkanie 16 lat (do ich 3- pokojowego mieszkania w 47r. kwaterunek
    dokwaterował 2 rodziny, po tym, gdy ojciec w pracy głóśno zastanawiał
    się, czy nie wystarczy zagłosowac 2x tak, a w jego własnym domu zabranym
    przez komunę (dekret Bieruta) dziadkowi pozwolono mieszkać w dawnej
    izbie dozorcy...), a na założenie telefonu odczekali "drobne" 21 lat...