eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDlaczego ZUS nie jest prawnie uznany za piramidę finansową? › Re: Dlaczego ZUS nie jest prawnie uznany za piramid? finansow??
  • Data: 2013-10-27 23:55:30
    Temat: Re: Dlaczego ZUS nie jest prawnie uznany za piramid? finansow??
    Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-10-27 19:05, Liwiusz wrote:

    > Oni komunistyczni tylko z nazwy.

    Bo komunizm to tylko zjawa uzywana przez cwaniaczków w celu wymuszania
    osobistych korzyści, albo głupców w rodzaju danusi, grzecha czy osobnika
    słusznie nazywającego się śmieć do mamienia naiwnych, albo przymuszanych
    do tego.

    Nasi w/w grupowi lewacy wszak sami, także w tym wątku, pisali, ze
    stalinizm i realny socjalizm to "nie komunizm". Chiny i Wietnam to też
    "nie komunizm". To gdzie był ten "prawdziwy" komunizm??! Moze w Korei
    Płn.??
    ;-)

    PS. Po napisaniu powyższego zastanowiłem się, czy dobrze
    zakwalifikowałem tych naszych grupowych lewaków;- zwykle namawiają na
    komunizm albo cwaniaczki, którzy wiedza, jak z tego czerpać korzyści, i
    w tym celu, tak jak danusia, potrafią bezczelnie kłamać. Inna grupa to
    niepełnosprawni umysłowo, którzy dali się zmanipulować. Sądząc po treści
    postów, choćby w tym wątku, nasi lewacy to tylko jednak niepełnosprawni
    umysłowo, którzy chcieliby być cwani..
    ;-))