eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDlaczego ZUS nie jest prawnie uznany za piramidę finansową? › Re: Dlaczego ZUS nie jest prawnie uznany za piramid? finansow??
  • Data: 2013-10-26 09:35:11
    Temat: Re: Dlaczego ZUS nie jest prawnie uznany za piramid? finansow??
    Od: Smieć <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:526a791a$0$2142$65785112@news.neostrada.pl...

    > Widzisz, ja tez pamiętam jak było na prawdę i po za tym, że czlowiek był
    > młodszy to jakoś nie ciągnie mnie do tamtych czasów, wcale nie uważam, że
    > wtedy było lepiej...

    Jest taka tajemnica:
    Im ktoś więcej w III RP nakradł, tym głośniej pluje i krzyczy na komunę
    (zgodnie z przysłowiem: na złodzieju czapka gore).
    Ci co nie kradli (czyli olbrzymia większość) w ocenie komuny jest
    jednoznaczna: dziekują Bogu że przyszło im żyć w czasach komuny, mogli
    założyć rodzinę, przeżyć swój czas uczciwie i godnie.