    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dialery - sprawy sądowe
    Date: Thu, 27 Feb 2003 13:21:02 +0100

    Użytkownik "Maciej Muran" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:b3kl4p$558$1@SunSITE.icm.edu.pl...

    > Przepraszam... czy próbujesz nazwać takiego np. statystycznego profesora
    (3
    > fakultetów) przygłupem tylko dlatego, że używając do pracy naukowej
    > komputera i modemu dał się wpędzić w pułapkę 0-700?
    > Dlaczego osoba będąca (w tym przypadku) lekarzem i filozofem powinna być
    > zobowiązana do posiadania wiedzy na temat:
    > - prawa i regulacji usług telekomunikacyjnych,
    > - technologii teleinformatycznych,
    > - znajomości taryf połaczeń telefonicznych,
    > - dziesiątek innych szczegółów, które w życiu codziennym i zawodowym nie

    > jej do niczego potrzebne?

    Lekka demagogia. Ktos juz tu uzyl porownania do samochodu. Uwazasz ze
    statystyczny profesor z 3 fakultetami nie musi miec np prawa jazdy do
    prowadzenia fury? Wystarczy ze jest profesorem? Wydaje mi się, ze tym
    bardziej od ludzi wyksztalconych nalezaloby oczekiwac ze poczytaja
    instrukcje obslugi jakiegos urządzenia zanim zaczną z niego korzystac.
    Dowcipy o rozstargnionych profesorach zjadajacych spreparowane żaby zamiast
    drugiego sniadania jednak nie biorą sie z nikad:-))))

    Poza tym nikt tu nie wymaga od nikogo tych wszystkich madrych wypisanych
    przez Ciebie rzeczy. Ja np nie mam pojęcia o technologiach
    teleinformatycznych etc ale będąc glupiutka panienką po LO sprawilam sobie
    skrypt o ktorym wspominalam wczesniej i polaczenia 0-700 nie byly moim
    problemem- wystarczy po prostu chciec.

    > I nie będziesz słyszał pisków
    > modemu tłukącego co kilka sekund impuls.

    Mialam wylaczony dzwiek w modemie bo mnie irytowal wiec nawet gdyby wybijal
    impulsy jak Big Ben to nic by mi to nie dalo:-))

    >I chyba nie będziesz zadowolony, że
    > musisz płacić 3zł +VAT miesięcznie ze swojej emeryturki tylko dlatego, że
    > nie chcesz mieć nic wspólnego z 0-700...

    Ryzyko. Moze sie tak zdarzyc ze jakies operatywne pacholę podepnie się pod
    Twoja linię telefoniczną i zacznie korzystac z "zadzwon teraz, czekam na
    ciebie...". Dostaniesz rachunek na kwote x tys zlotych - to dopiero wydatek
    z emertytury, czyz nie? A udowodnienie TPSA ze to nie Ty wysluchiwales jękow
    napalonych panienek moze byc cokolwiek trudne. [komuś sie w ogóle udalo???]

    HaNkA