  • Data: 2003-02-27 13:02:34
    Temat: Re: Dialery - sprawy sądowe
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Muran" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:b3l0c9$152$1@SunSITE.icm.edu.pl...

    > A udowodnienie TPSA ze to nie Ty
    [komuś

    > Tak. Robisz dokumentację fotograficzną instalacji telefonicznej w budynku
    > nawet na zewnątrz i po sprawie.

    hmm, no nie wiem:-)) Hipotetyczna sytuacja. Wydzwaniasz sobie 10 tys na
    konkurach audiotele liczac ze wygrasz cosik tam. Przychodzi rachunek.
    Bierzesz nóz do reki, ciachasz izolacje, robisz dokumentacje fotograficzną i
    lecisz do TPSY z pretensjami, ze to nie Ty wydzwaniales:-))) Gdyby to bylo
    takie proste...:-)))))

    HaNkA