  • Data: 2011-03-03 10:55:02
    Temat: Re: Czy warto e-Sad ?
    Od: " THX" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A nie możesz brać jakiegoś zabezpieczenia w postaci np. weksla z umową
    wekslową, umowy sprzedaży z wpisaną egzekucją wprost, przewłaszczenia,
    zastawu, zastrzeżenia przeniesienai własności po uiszczeniu zapłaty itp. itd.?

    -----

    > Budowlanka ma swoją specyfikę.
    > 80% zleceń jest na krechę.
    > Jak chcesz kasę z góry to możesz się pożegnać ze zleceniami co równa się z
    tym, że możesz myśleć nad założeniem nowego biznesu.
    > Dlatego trzeba mieć nadwyżkę na takie wpadki.
    > Suma nie jest wielka, dlatego nie walę głową w mur.
    > Co więcej mam firmy, które zalegają mi 8-9 miesięcy, ale wiem że mają
    trudności, starają się jakoś spłacać dług i nie są bezczelne jak ta.