  • Data: 2002-06-11 09:45:23
    Temat: Re: Czy ten cholerny kraj jest panstwem prawa ?!
    Od: "Lharkon" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Neko" <n...@z...pl> napisał w wiadomości
    news:ae4f8s$e86$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Lharkon" <l...@p...onet.pl> napisał

    > Nie uwazasz, ze spadajaca popielniczka to _troche inna_ kategoria niz
    > wsciekle pałujący, uzbrojeni gliniarze (w m.in. w palki (tonfy), w bron
    > krotka,
    > byc moze w bron dluga, w gaz paralizujacy, w nadajniki, w kajdanki)
    > mogacy w kazdej chwili wezwac wsparcie ?
    >
    > Jaka jest roznica pomiedzy popielniczka a policjantem ? :)

    Oczywiscie ze jest roznica......chodzilo mi o to ze policjant tez czowiek,
    nie bedzie dzialal jak robot wg pewnych procedur.
    A co do wsparcia ...
    Z przeszlosci wiemy, ze owa mozliwosc wsparcia jednak czasem nie wystarcza z
    racji braku czasu.
    I powtarzam po raz kolejny ze nie bronie tu tych policjantow, bo faktycznie
    wydaje sie ze przekroczyli swe uprawnienia, ale to nie powod zeby pluc na
    cala policje, i zakazac im noszenia palek i broni.
    Nie sadzisz?
    Pozdr.