  • Data: 2022-06-24 22:38:12
    Temat: Re: Czy policjant może skierować wniosek do sądu ?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.06.2022 o 19:37, Shrek pisze:

    > Robert sobie z 9kk1 wyciągnął (na wyrost), że jeśli się godzisz to jest
    > w celu. No ale on na razie tylko nagrywa. A robert chce go ścignać, za
    > to, że jeśli być może opublikuje opublikuje, to być może jakiś wywiad
    > któryego być może będzie obchodziła jakaś baza paliwowa którą można
    > sprawdzić w sieci być może obejrzy (co samo w sobie również nic nie
    > znaczy).

    Toteż trzeba zabezpieczyć jego komputer w domu, telefon komórkowy i co
    się da, by stwierdzić, czy on takie materiały publikuje, czy tylko sobie
    nagrywa. W postępowaniu się ustali, czy gość popełnia przestępstwo, czy nie.

    > A więc robert stworzył konstrukcję potencjalnej nieumyślnej myślozbrodni
    > pod takim jednak warunkiem, że kogokolwiek owa myślozbrodnia obejdzie;)
    > I twierdzi, że to podstawa do traktowania fotografa jako zbrodniarza;)

    JA tylko wskazałem możliwy przepis karny. nie wypowiadam się na temat
    tego konkretnego prowokatora, bo nie mam zielonego pojęcia co on
    nagrywał i po co.

    --
    Robert Tomasik