  • Data: 2005-08-08 19:59:01
    Temat: Re: Czy operator ma rację?
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek eN napisał(a):

    > chodzi mi o to, żeby ktoś wyjaśnił mi sprawę od strony prawnej, bo ja
    > prawnikiem nie jestem. Ty jak widzę, bardziej jesteś sędzią, bo wolisz mnie
    > osądzać.

    Czemu od razu osądzać? Po prostu wytykam ci nielogiczności w twej
    wypowiedzi. Twierdzisz że liczą się dla ciebie zasady a nie chcesz
    zapłacić za coś z czego korzystałeś. Powiedz po prostu iż szukasz rady
    jakby tu uniknąć zapłacenia tego rachunku. Bądź szczery.

    > Napisałem tego posta po to, żeby dowiedzieć się kto ma rację. Jeżeli ludzie, którzy
    się na tym znają (mam nadzieję, że są tacy na tym
    > forum) uznają, że operator ma rację to na pewno zapłacę, tym bardziej, że
    > jest to tak niska kwota.

    Operator ma rację.

    > Ty natomiast piszesz jedynie "korzystałeś to płać". Tyle to ja wiem bez
    > pytania na forum.

    Jak wiesz to zapłać i nie zadawaj pytania kto ma rację. A jeśli chodzi
    ci o co innego to spytaj o co innego.

    > Także, jeżeli masz pojęcie o prawie to wyjaśnij mi całą
    > sprawę, a jeżeli nie to po prostu nic nie pisz.

    Operator ci to sensownie uzasadnił. Co do zasady umowa może być zawarta
    nie tylko w formie pisemnej ale również poprzez czynności konkludentne,
    czyli praktycznie rzecz biorąc przystąpienie do jej realizacji. Operator
    dostarczał ci sygnał, a ty z niego korzystałeś. I nad czym tu filozofować?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."