  • Data: 2005-08-08 20:19:05
    Temat: Re: Czy operator ma rację?
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek eN napisał(a):

    > Ponadto zauważ, że nieodłączając swojego sygnału uniemożliwił mi wykorzystanie
    > instalacji telefonicznej w domu. W tym czasie miałem już podpisaną umowę z
    > innym operatorem, i chciałem
    > do instalacji tel w moim domu podłączyć sygnał telefoniczny od tego nowego
    > operatora (a jest to telefon
    > przez kablówkę, z modemu kablowego, który mam w domu). Nie mogłem tego
    > zrobić, bo w gniazdku telefonicznym
    > był jeszcze ten stary sygnał i na odłączenie musiałem czekać 2 miesiące. Czy
    > to jest Twoim zdaniem w porządku???

    Zacznijmy ot tego że uzupełniasz (upiększasz) stan faktyczny - tego nie
    pisałeś na początku.
    To zmienia moją wypowiedź tylko o tyle, że można zastanowić się czy
    oprócz tego że masz zobowiązanie za wykorzystane rozmowy to możesz
    pomyśleć o roszczeniu przeciwko operatorowi za wyrządzoną szkodę. Wtedy
    można rozważyć potrącenie.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam