  • Data: 2005-05-15 09:35:22
    Temat: Re: Czy moze nie wydac mi samochodu?
    Od: kam <X#k...@w...pl#X> szukaj wiadomości tego autora

    Karola napisał(a):
    > ale nie bylo zadnej umowy o dzielo

    "zawiozl je do swojego znajomego lakiernika do garażu żeby poprawic tam
    pare rzeczy. Mial zaplacic jemu za wszystko", a "Przez umowę o dzieło
    przyjmujący zamówienie zobowiązuje się do wykonania oznaczonego dzieła,
    a zamawiający do zapłaty wynagrodzenia." (art.626 kc)
    więc co to jest?
    pozostaje ewentualnie rozważenie kto z kim zawarł umowę...

    > Doskonale rozumiem lakiernika, ale jakim prawem zatrzymuje mi samochod skoro
    > byla to jego umowa ustna z importerem.

    a więc jednak była umowa :)

    KG